lauantai 2. marraskuuta 2013

I CAN HAS FOOD!

Vieläkin on masu pinkeänä eilisestä sapuskasta. Oli kyllä ihan superhyvää ruokaa! Ai ette usko vai? Noh, onneksi olin reipas tyttö ja otin kuvia.

Ensin se tärkein, eli ruokajuoma. Olen suuri makeiden kyykkyviinien ystävä ja noh, sellaista tämäkin on. Sopi kyllä oikein hyvin ruoan kanssa. Kuvan laatu ei ehkä ole se maailman parhain, mutta kannattaa ottaa huomioon se, että kuvanottohetkellä viinistä oli yli puolet jo lipitetty. :D Kokki ei juonut yhtään, joten minun reppanan vastuulleni jäi koko viinipullon tuhoaminen yksin. Onneksi olen harjoitellut niin paljon, että ei tuottanut minkäänlaisia ongelmia. Krapula? Mikä se on? Olen kyllä kuullut juttua, että joillekin amatööreille tulee sellainen.



Alkupalaksi minulle tarjoiltiin Mozzarellasalaattia.
Oli hyvää ja melkein tuli masu täyteen jo pelkästä salaattiannoksesta. :D




Kun salaatti oli sopivasti laskeutunut, niin eteeni ilmestyi lautanen, josta löytyi:
uunivihanneksia, skånenperunoita ja currykanaa. 




Tämä oli niin uskomattoman hyvää, että en edes tiedä mitä kehuisin eniten. Kana oli täydellisen mehukasta, hyvin maustettua ja vei kielen mennessään. Vihannekset olivat juuri sopivan kypsiä ja perunat niin ihanan kermaisia, että melkein tulee kuolaa poskelle, kun vaan ajattelenkin asiaa. :D

Parasta oli, kun sai itse vaan olla ja katsoa toisen raatamista keittiössä. Kyllä minä kävin välillä keittiössä tuoksuttelemassa, hakemassa lisää viiniä ja rapsuttelemassa kokkia, mutta muuten pysyin kyllä pois alta ja ehkä ihan hyvä. Olisin vaan onnistunut pilaamaan näin hyvän kokonaisuuden. 

Ainiin! Eräs ihana ystäväni lahjoi minua viikolla jollain niin ihanalla ja hyväntuoksuisella jutulla, että en ehkä kestä! Voisin kylpeä tässä tuoksussa...


The Body Shopista saa aivan ihania body mistejä ja tämä Pink grapefruit on yhdistelmä makeaa, kirpeää ja raikasta. Tuoksuu niin uskomattoman hyvälle! Seuraavaksi lähdenkin hyväntuoksuisena katsomaan Tiirikan ihania riiviöitä ja sen jälkeen onkin vuorossa illan Halloween-bileet. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti