sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Pääsiäiskiukku

Eipä se pääsiäinen nyt mitään kovin erikoista tuonut mukanaan.

Perjantaina sentään oli jotain mielekästä tekemistä, kun istuin iltaa kaverin luona ja join pari siideriä.
Mutta sen lisäksi olen lähinnä ollut kipeä, kotosalla, käynyt siskontytön synttäreillä ja yrittänyt kovasti käyttäytyä erinäisissä tilanteissa kuten aikuiset ja niellä kiukkuni ja ylpeyteni. Samaa ei voi sanoa toisesta osapuolesta, mutta noh, olen ainakin yrittänyt parhaani.

Joskus vaan tulee sellainen jämäkaveri-olo.. Sellainen, että mun kanssa on ihan kivaa viettää aikaa, jos kaikki muut suunnitelmat menee pieleen, tai ei ole parempaakaan tekemistä. Se vaan pistää ketuttamaan, kun itse odotan aina innolla suunnitelmia kyseisen ihmisen kanssa.
Olen ollut todella (seuran)kipeä tänään ja jotenkin ärsyttää viettää iltaa kotona yksin. Onneksi huomisen ohjelmassa on sarjoja, leffoja, ruokaa, eikä seurassakaan ole mitään valittamista. :)

Jeejee, ensiviikko vielä aikaa nauttia pitkään nukkumisesta ja sen jälkeen alkaakin työharjoittelu. Ihanaa, että saa edes jonkinlaista rutiinia elämään. Tekemisestä ja rahasta nyt puhumattakaan. Olen stressannut nyt työttömänä ollessani niin paljon, että työn aloittaminen tuntuu jopa melkein lomalta. Vaikka olen yrittänyt rentoutua, niin olen kokoajan kireä ja varuillani. Ihankuin odottaisin kokoajan, että seuraavan kulman takana odottaa lisää ikäviä uutisia tai muuta paskaa niskaan.
Juuri nyt antaisin mitä vaan rentouttavasta saunasta, kiuasmakkarasta ja siideristä.

Telkkarista tulee Moulin Rouge ja vaikka sen on nähnyt sata kertaa, niin EI RIITÄ!

"The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return"


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti