torstai 7. maaliskuuta 2013

keväisiä tunnustuksia

Tänään kävin vihdoin ja viimein kotimatkalla piihatamassa Turku Tattoo Parlourissa ja olen taas askeleen lähempänä ensimmäistä tatuointiani. Vielä en varannut aikaa, mutta eiköhän se hoidu tässä lähipäivinä, kun saan kuvan kiikutettua paikan päälle. Hurjan jännää!

Olen taas saanut paljon ihastuttavia kortteja postcrossingin kautta, mutta en ole saanut aikaiseksi skannailla niitä, että voisin esitellä ne teillekin. Vanhatkaan kortit eivät ole vielä löytäneet paikkaansa uuden kämpän seiniltä. Eiköhän tässä keväisessä auringonpaisteessa jokin sisustuskärpänen vielä iske ja saan kämppää taas vähän enemmän kodiksi. 

Sanokaa mitä sanotte, mutta nyt tunnustan julkisesti, että Antti Tuisku on aika vähän ihana! Olen aina vähän salaa ja vähän vähemmän salaa tykännyt Tuiskun musiikista ja tykkään kyllä tästä uudestakin materiaalista. Kyllä tuollainen pehmeä ja vahva ääni vaan toimii omaan korvaani. Tässä on just hyvä aurinkoinen meininki tähän kevääseen. 


Ja nyt kun näitä tunnustuksia tehdään, niin kyllä mä välillä kuuntelen myös Robinia! Ettäs tiedätte.

Tui tui! Ei mulla oikeastaan muuta. Kevättä pukkaa ja odottelen, että lumet sulais pois ja maa kuivuis, niin ei tarvitsis koiran kuraisia tassuja pestä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti