keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Muutto ohitse!

Sain avaimet viimeviikon tiistaina ja samana päivänä kävin hakemassa nuo etukäteen valitsemani maalit liikkeestä ja ja keskiviikkona kaikki pinnat oli jo maalattu (iso kiitos maalarille!) ja oli aika siirtää tavarat. Täytyy kyllä sanoa, että onneksi mulla on kaveripiirissä kaksi vahvaa miestä, jotka kantoivat kaikki tavarat vanhasta kämpästä uuteen. Ja tekivät sen vielä ennätyksellisesti alle kahdessa tunnissa. Käytiin myös keskiviikkona hakemassa Ikeasta mulle se haaveilemani sänky, mutta sen kokoaminen jäi myöhempään ajankohtaan, joten nukuin kaksi yötä lattialla patjan päällä ja ympärillä oli täysi kaaos. Kävin siivoamassa vanhan kämpän torstaina ja sieltä kotiutuessani olin niin väsynyt, etten todellakaan jaksanut tehdä MITÄÄN uudessa kämpässä. Onneksi perjantaina ja lauantaina energiataso oli huikea ja sain kaiken paikoilleen ennätysajassa. Ja nyt ihan oikea sänkykin, jossa nukkua! :)

Täytyy kyllä sanoa, että nyt on sellainen olo, että olen tullut kotiin. Mulla on vihdoin keittiössä tarpeeksi pöytätilaa ja tiskikone. Mulla on pesukone, joten mun ei tarvitse enää murehtia pesutupavuoroista. Voin pestä pyykkiä ihan koska vaan ilman aikatauluja. Luksusta.
Lisäksi odotan innolla talvea ja pakkasiltoja, kun voin vaan laittaa saunan päälle, nauttia sen lämmöstä ja käydä välillä parvekkeella vilvoittelemassa. Parveke on kyllä harvinaisen ankea vielä, mutta ehkä se siitä matolla ja pienellä kalustamisella tulee viihtyisämmäksi. Mitään kukkia ja kasveja tuskin kannattaa hankkia enää tässä vaiheessa vuotta...

Edellinen asukas jo vähän varoitteli, että jääkaappi ei sitten ole mikään paras mahdollinen... No ei tosiaan! Jääkaappi kylmimmällä ja lämpötila ei laske alle 10 asteen. Eipä siellä oo tehnyt mieli säilyttää mitään mehua kummempaa toistaiseksi. Onneksi korjaaja on tulossa tänään katsomaan tilannetta ja jos ei voi korjata, niin kyllähän mulle se uusi jääkaappipakastin kelpais... :)

Kuvia tiedossa uudesta kämpästä heti kun saan sisustuksen valmiiksi. Ikeasta tarttui sängyn lisäksi mukaan myös tällainen tv-taso, joten isommista hankinnoista puuttuu enää makkarin lipasto.  Pientä hienosäätöä mattojen ja verhojen kanssa vielä, niin sitten olen tyytyväinen. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti