perjantai 2. maaliskuuta 2012

It's friday!

Kevät on virallisesti saapunut.
Eilen oli maaliskuun ensimmäinen päivä ja tänään postimies kulki ulkona t-paidassa. Itse en ihan vielä moiseen iloitteluun lähde, vaan odottelen suosiolla että lumet sulaa ja lämpötila nousee.  Mutta kun sinne asti sinnittelee niin jokiranta kutsuu! Aurinkolasit tosin pitäisi kaivaa jostain esiin, sillä auringonpaiste + lumi saa silmäni siristelemään ja pääni särkemään.

Työasiat ovat edenneet siihen pisteeseen, että uskallan jo vähän hehkuttaakin. Menen tiistaina sopimaan työharjoittelusta, joka todennäköisesti vaihtuu heinäkuussa vakituiseksi työpaikaksi. Olen sanoinkuvaamattoman iloinen ja onnellinen tästä käänteestä. Mielessäni olen tietysti käyttänyt mahdollisista tulevista palkoistani jo suuren osan... Juuri tällaisia hyviä uutisia olen kaivannutkin. Jos sitä vaikka osaisi vaihteeksi nauttia elämästä ja siirtää murheet taka-alalle.
OIKEITA TÖITÄ!
En ole itseasiassa ikinä aikaisemmin ollut missään vakituisessa työsuhteessa. Olen kyllä tehnyt nuorempana kesätöitä, amiksessa opiskelun ohessa pätkätöitä ja viimevuonna olin työllistettynä kirjastossa, mutta en ihan aikuisten oikeissa töissä. Joten syystäkin olen täpinöissäni!


Hiukset ovat edelleen punaiset. No aika paljon jo haalistuneet, mutta punaiset. Ensiviikolla pitäisi varmaan ostaa väriä ja värjätä uudestaan. Vaikka itse tästä väristä kovasti pidänkin, niin äiti on hyvin vakuuttunut, että ne tummat olivat paljon paremmat ja enemmän minun näköiseni. No tottakai ne olivat enemmän minun näköiseni, kun omakin väri on tummanruskea :D Pointtina onkin ehkä saada vähän vaihtelua, eikä näyttää aina samalta. Väriä elämään! Lisäksi mun tukka haisee ihan superhyvälle! Sain yhdeltä ihanaiselta naiselta TRESemmén lämpösuojasuihkeen ja se tuoksuu ihan luvattoman hyvälle.

Tajusin tuossa yhtenä päivänä, että mulla on ollut yli puoli vuotta sama kirja kesken... Nimittäin Max Brooksin Sukupolvi Z.  (Olen kertonut kirjasta aiemmin täällä ) On vaan niin ihanaa lukea kirjaa, josta voi lukaista yhden kappaleen silloin tällöin ja palata taas parin viikon päästä sen ääreen. Nyt on kyllä ollut luvattoman pitkä tauko lukemisessa ja huomasin, että kirjasta tekeillä oleva leffa on tulossa ulos tämän vuoden puolella (olkoonkin, että vasta joulukuussa), joten ehkä pitäisi lukea vähän ripeämmin.

Lisäksi haluaisin lopuksi hehkuttaa tätä päivää yhdellä kuvalla ja biisillä. Tässä kuva ja biisin saatte ihan itse tunnistaa kuvista! <3


Vaikka bilejalkaa vähän vipattaisi, niin viikonloppu olisi tarkoitus ottaa ihan rauhallisesti ja levon kannalta. Leffoja ja herkkuja tiedossa siis. 
Aurinkoista ja iloista viikonloppua kaikille!

1 kommentti:

  1. Oi, itsekkin odotan, että pääsee jokirantaan istuskelemaan ja nauttimaan aurinkoisista päivistä :)Ja eipä yksi tuoppi kylmää olutta jokilaivastakaan kuulosta ollenkaan hullummalta :D Onnea työpaikan johdosta!

    VastaaPoista